نام دو ایرانی در بین 20 ستاره گمنام جام جهانی 2014

جام‌جهانی 2014 تقریبا دو هفته دیگر با دیدار برزیل و کرواسی در شهر سائوپائولو برزیل آغاز می شود و 32 تیم حاضر در این رقابت ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

پایگاه اینترنتی بلیچرریپورت در گزارشی به معرفی 20 ستاره گمنام جام جهانی 2014 پرداخته است که در میان آنها نام سید جلال حسینی و مسعود شجاعی از ایران نیز به چشم می خورد.

* سید جلال حسینی
سیستم فوتبال ایران در جام جهانی مبتنی بر ضد حمله است و برای این کار باید حتما خط دفاع قدرتمندی داشته باشید. سید جلال حسینی را می توان رهبر خط داع ایران نامید که توانسته عملکرد خوبی زیر نظر کی روش داشته باشد. او در سال‌های اخیر مدافع باثباتی بوده است.

این مدافع 32 ساله در آستانه انجام صدمین بازی خود برای ایران است. حسینی مدافعی نترس است که روی توپ‌های هوایی مهارت بالایی دارد.

* مسعود شجاعی
مسعود شجاعی در سمت چپ زمین عملکرد خوبی با تیم ملی ایران داشته است. در حالی که همه نگاه‌ها روی اشکان دژاگه است، شجاعی می تواند با حرکات منحصر به فرد خود دفاع حریف را به هم بریزد و برای هم تیمی هایش موقعیت گل ایجاد کند.مدافعان احتمالی روبروی شجاعی در جام جهانی پابلو زابالتا، افه آمبروس هستند.


20 ستاره گمنام جام جهانی 2014:
میگوئل لایون (مکزیک)، یلستین تخدا (کاستاریکا)، مارکوس گونسالس (شیلی)، متئو رایان (استرالیا)، سیدجلال حسینی (ایران)، آیسا مندی (الجزایر)، سیاد کولاسنیاچ (بوسنی و هرزگوین)، کنت اومرو (نیجریه)، مسعود شجاعی (ایران)، ایوان فرانجیک (استرالیا)، استیو فن برگن (سوئیس)، تئوفیلو گوتیرس (کلمبیا)، تامی اور (استرالیا)، خوسه کورونا (مکزیک)، جوزف درمیچ (کرواسی)، وینسنت ابوبکر (کامرون)، فریکسون ارازو (اکوادور)، دنیل اوپاره (غنا)، ویکتور فایزولین (روسیه) و گودفری اوبوبانا (نیجریه).


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 17:35 ] [ mohammad ]
[ ]